دستگاه برش پلاسما CNC

5/5 - (10 امتیاز)

دستگاه برش هواگاز پلاسما  CNC 

پلاسما CNC یکی از مهمترین دستگاه های تولیدی این شرکت می باشد. گروه صنعتی پیمان ماشین جزو معتبرترین تولید کنندگان دستگاه برش CNC  و دیگر ماشین آلات صنعتی در کشور میباشد.

این شرکت با بهره گیری از تخصص مهندسین خود در زمینه طراحی و ساخت دستگاه برش CNC ، دستگاه های صنعتی و ماشین آلات فلزکاری موفق به ساخت دقیق ترین و با کیفیت ترین دستگاه برش CNC و دیگر ماشین آلات صنعتی شده است.

همچنین گروه صنعتی پویا برش با پشتوانه به چندین سال حضور خود در این صنعت قادر به ساخت بیش از  500 دستگاه داخل کشور در تمام شهرهای ایران و بیش از 50 دستگاه در خارج از کشور ( عراق و افغانستان)  با مناسب ترین و رقابتی ترین قیمت ها می باشد.

برش پلاسما CNC به زبان ساده

استفاده از جت یون های گاز که از یک اوریفیس بسیار نازک با سرعت زیاد پرتاب می شوند.
برخورد این یون ها با قطعه کار تولید گرمای بسیار زیادی می کند که باعث ذوب شدن محل برخورد میشود و چون این یون ها دارای سرعت زیادی هستند بطور خودکار مواد مذاب از سطح جدا می شود.

دستگاه برش هواگاز پلاسما CNC، امکان برشکاری دقیق با روش هوا گاز (هوابرش) و پلاسما را دارا می باشد.

کنترلر CNC سی ان سی و نرم افزار تمام فارسی این دستگاه ها، که در واحد تحقیق و توسعه شرکت برنا ابزار توس تولید شده اند، امکان برشکاری دقیق، سریع و آسان پیچیده ترین اشکال راامکان پذیر می سازند.

مشخصات دستگاه برش پلاسما CNC  پیمان ماشین

دستگاه برش اتوماتیک هوا گاز و پلاسما CNC جهت برش قطعات فولادی با استفاده از سیستم می باشد که دقت و سرعت بالای آن باعث کاهش زمان انجام کار نسبت به روشهای سنتی و برش دستی می شود .

دستگاه برش در ابعاد مختلف ، متناسب با نیاز مصرف کننده ساخته می شود. ابعاد معمولی دستگاه عبارت است از : 5/1× 3 ، 5/1× 6  و  2×6  متر. برای هر بخشی که برش ورق های فلزی 3 الی 300 میلیمتر مد نظر است ، برش توسط هوا وگاز مقرون به صرفه ترین فرآیند می باشد .

  1. امکان اضافه نمودن چند تورچ بر روی یک محور
  2. امکان تغییر زاویه تورچ جهت ایجاد پخ
  3. امکان استفاده از سیستم کنترل ارتفاع تورچ که با توجه به انحنای ورق فاصله بین تورچ و ورق جهت برش مطلوب ثابت می ماند.
  4. امکان استفاده از نرم افزار چید مان که این نرم افزار شکل های مورد نظر را به گونه ای روی ورق خام می چیند که پرت ورق به حداقل برسد.
  5. استفاده از جعبه کنترل جهت دسترسی آسان کاربر ، تغییر د ر حین برشکاری ،جلوگیری از آسیب به اجزای الکترونیک، قابلیت انجام برشکاری چند شکل مورد نظر به صورت خودکار، استفاده از ریموت کنترل ، مانور حرکتی کاربر را بالا برده و محدودیت اپراتورجهت استقرار در پشت جعبه کنترلی را از بین می برد .
  6. امکان بارگذاری و یا برداشتن ورق از جلو و یا از کنار دستگاه.

 

سئو سایت در اصفهان، بهینه سازی سئو سایت در اصفهان