پرس برک

امتیاز بدهید

پرس برک های  هیدرولیک پیمان ماشین در انـدازه های مختلف از 2 الی 14 متر و تا ظرفیت 1200 تن با استفاده از تکنولوژی پیشرفته برای خم کردن ورق های فلزی طراحی شده است.

این مجموعه ضمن تولید دستگـاه های پرس برک با طولهای مختلف موفق به تولید پرس برک با طول 14 متر به تناژ 1200 تن گردیده است .

ارتقاءسيستم هيدروليك وكنترل دستگاههاي پرس برك مستعمل و قديمي از ديگر فعاليتهاي اين مجموعه مي باشد.

 

سیستم حرکت فک در پرس برک به گونه ای می باشد که فک متحرک در هنگام پایین آمدن دارای دو حرکت سقوط آزاد و کشش و هنگام بالا رفتن دارای حرکت سریع می باشد.

استفاده از قرار  این امکان را فراهم می سازد تا بتوان فاصله مورد نظر را بین دو شاخص قرار تا لبه سنبه جهت تنظیم پهنای خم به صورت خودکار ایجاد کرد . قابليت حركت قرار پشت به پايين و بالا ، جلو وعقب شدن باعث كاربري بيشتر آن براي اپراتور مي گردد.

استفاده از خط کش های الکترونیک جهت هماهنگ کردن حرکت در دو طرف فک متحرک  می باشد و همچنین در هنگام خمکاری جهت زوایای مختلف ، کنترل موقعیت نهایی فک را به عهده دارد .

استفاده از شیر آلات و تجهیزات هیدرولیک پیشرفته و شیرهای پروپرشنال جهت دهنده روغن  در سیستم هیدرولیک ، دقت و کارایی دستگاه را بالا برده است.

می توان برنامه چند خم متوالی را در حافظه دستگاه  ذخیره و به ترتیب با هر پدال یک نوع خم روی ورق ایجاد کرد.

با استفاده از تجهیزات الکترونیک پیشرفته در پرس برک امکان عیب یابی وتنظیمات نرم افزار از طریق خط تلفن و نیز کنترل شیرهای پروپرشنال به صورت سوئیچینگ فراهم می شود .

گونیای جلو جهت نگه داشتن ورق در هنگام خمکاری می باشد که باعث حرکت در سه جهت می شود.